عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 19 اسفند 1396
بازدید : 829
نویسنده : SA

به آسانی ریشه شناسی کلمات انگلیسی را بیاموزید : یادگیری لغات به شیوه ریشه شناسی کلمات انگلیسی

این مجموعه مبتنی بر روش ریشه شناسی لغات زبان انگلیسی است.

یادگیری لغات به کمک آموزش ریشه شناسی لغات انگلیسی بسیار ساده است و نیاز به هیچ دانش پایه از گرامر زبان انگلیسی نداشته و هر کسی می‌تواند به سادگی روند یادگیری لغات را طی نماید.

توسط آموزش ریشه شناسی لغات انگلیسی به سادگی و تنها با یک نگاه می‌توان تشخیص داد که هر واژه جدید از چه خانواده‌ای است.

با پیدا کردن شباهت‌های شکلی و فرمی و پی بردن به معانی هر خانواده، جایگذاری ذهنی واژه جدید به راحتی انجام گرفته و دانشجو می‌تواند به راحتی واژه را معنا کرده و به خاطر بسپارد.

ریشه شناسی کلمات انگلیسی به صورت دسته بندی شده ، ساده و آسان هستند

طراحی درس ها از ساده به سخت بوده و برای تمامی شما عزیزان در مقاطع مختلف اعم از کنکور، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، IELTS & TOEFL قابل فهم می باشد.

مدنظر داشته باشید که یادگیری لغاتِ تنها (Naked vocabulary) به راحتی میسر نیست.

در نتیجه سعی می کنیم با ریشه شناسی نه تنها دایره لغات شما را افزایش دهیم، بلکه تمامی کلمات را همراه با جمله های متناسب به شما آموزش دهیم.

این روش با حجم عظیمی از لغات که به صورت پیوسته و در قالب جملات در طول خواندن جزوات و کتاب های ریشه شناسی کلمات انگلیسی یاد می گیرید به شما کمک می کند تا در مصاحبه و آزمون های مختلف موفق شوید.

یکی دیگر از مزایای این جزوات افزایش درک مطلب شما در خواندن متن های مختلف است.

حتی آن دسته از عزیزانی که خواهان مقاله نویسی هستند با استفاده از pre-fabricated chunks یا همان تکه های پیش ساخته می توانند توانایی بسیار خوبی در این زمینه کسب کنند.

جزوات ریشه شناسی دکتر البرزی از بهترین و کاربردی ترین جزوات در این زمینه می باشد.

برای وقت و هزینه ی خود ارزش قائل شوید !

تماس با ما : ۰۹۲۱۴۴۷۰۵۴۹

آموزش ریشه شناسی لغات انگلیسی یادگیری گستره وسیعی از لغات در زمانی کم فراهم کرده است و تجربه‌ای لذت‌بخشی که روند یادگیری را تسریع خواهد کرد

ریشه شناسی کلمات انگلیسی|ریشه شناسی لغات انگلیسی



:: موضوعات مرتبط: آموزش یادگیری لغات انگلیسی , ,
:: برچسب‌ها: ریشه شناسی انگلیسی , ریشه شناسی دکترالبرزی , ریشه شناسی لغات انگلیسی , ریشه شناسی کلمات انگلیسی , واژه شناسی کلمات انگلیسی ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره دیده بان گروه آموزشی دیده بان مفتخر است در زمینه ی زبان انگلیسی در بخش های فن ترجمه – مکالمه – Reading – کدینگ لغات – ریشه شناسی لغات بالاترین خدمات را ارائه کند. اهداف فعالیت ما پس از بررسی ما در حوزه زبان انگلیسی متوجه شدیم به دلیل هزینه های بالای کلاس ها برخی از دانشجویان توان شرکت در کلاس ها را ندارند و از این رو در بحث فراگیری علم عقب می مانند و تصمیم گرفتیم تا خدماتی را ارائه کنیم تا تمامی دانشجویان بتوانند از تمامی کلاس ها بهره ببرند. واحد قیمت گذاری تمامی voice های کلاس به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد و به دلیلی اینکه تمامی دانشجویان توان خرید جزوات ما را داشته باشند جزوات رنگی خود را صفحه ای ۱۵۰ تومان محاسبه کردیم که این قیمت کمترین قیمت در پرینت رنگی می باشد و قابل ذکر است تمامی جزوات ما توسط کارمندان خود که در تمامی کلاس ها حضور داشته اند تهیه شده و چندین بار مورد بررسی قرار گرفته است تا فاقد کوچترین اشتباهی باشد و مفتخریم اعلام کنیم جزوات ما شامل گارانتی می باشد و در صورت عدم رضایت می توانید پس آورده و هزینه خود را پس بگیرید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com